به نظر می رسد یک کار سنگین است؟ هنگامی که شما در مورد فروشگاه اینترنتی خود فکر می کنید، ذهن شما احتمالا یک گردباد "غیر ممنوع" را برای شما فراهم می کند - گزینه های پرداخت، تصاویر و توضیحات محصول، طراحی وب سایت - آیا شما هنوز تهوع دارید؟

باور کنید یا نه، لازم نیست که اینطور باشد. ساخت فروشگاه آنلاین شما می تواند آسان و نسبتا بدون استرس باشد، زیرا ما از تمام جزئیات کمی فکر کرده ایم، بنابراین لازم نیست. پیش از این، ساخت فروشگاه آنلاین خود به این معنی است که شما نیاز به راه اندازی دروازه های پرداخت، سبد خرید سبد، گواهینامه های SSL و بسیاری از چیزهای دیگر که باعث چرخش سر شما خواهد شد. با مدیر فروشگاه ما، همه چیز در یک بسته کوچک شسته و رفته است - همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که سفارشی کنید.


بدیهی است، هدف اصلی فروشگاه آنلاین شما این است که محصولات خود را درآورده و درآمد کسب کنید. در حال حاضر ما نمی توانیم به شما بگوئیم که چه چیزی باید به فروش برسد یا چگونه قیمت محصولات خود را بپردازد، اما ما می توانیم به شما کمک کنیم که توپ را نوردید زیرا سریع تر فروشگاه آنلاین خود را تنظیم می کنید، هرچه زودتر بتوانید پول خود را شروع کنید.


نمایش محصولات خود

این جایی است که شما در اطراف محصولات خود رژه می گیرید و شما زرادخانه ای از ابزارهای خود را در اختیار دارید. مدیر فروشگاه ما به شما گزینه هایی برای محصولات شما می دهد که مدیریت را ساده تر می کند. شما می توانید یک محصول را به عنوان بخشی از یک مجموعه بزرگتر ایجاد کنید، یک آیتم را در فروش قرار دهید، یا آیتم را پنهان کنید، اگر آن را از دست ندهید - همه فقط با چند کلیک. این نوع جزئیاتی است که شما واقعا میخواهید در مورد آن فکر کنید. هنگامی که موجودی شما خیلی بزرگ می شود، سخت است که از آن استفاده کنید، با استفاده از جعبه یادداشت داخلی با هر محصول، سازماندهی کنید و یادآوری هایی را برای خود بگذارید که برای عموم قابل رویت نیست.


فراموش نکنید که اطلاعات ذخیره شده خود را وارد کنید که مشتریان شما در صورتحساب خودشان را ببینند. شما همچنین می توانید یک آرم فروشگاه سفارشی را به عنوان یک لمس به پایان برسانید. آیا ما اشاره کردیم که حتی می توانید شرایط و ضوابط و سیاست های بازپرداخت خود را بنویسید؟ (ما واقعا سعی داریم به شما کمک کنیم تا فروشگاه آنلاین را به عنوان بدون درد به عنوان امکان ایجاد کنید).


به راحتی پرداخت کنید

چیز بعدی این است که کشف کردن گزینه های حمل و نقل و پرداخت است. شرکت حمل و نقل به طور کامل بر روی شماست، بنابراین مطمئن شوید قبل از اینکه شما آن را تنظیم کنید کمی تحقیق انجام دهید. هنگامی که تصمیم گرفتید در کدام شرکت تصمیم بگیرید، می توانید این هزینه را به روش های حمل و نقل فروشگاه خود بفروشید. بسته به پارامترهای حمل و نقل شما، زمان تحویل و مالیات متفاوت خواهد بود. مدیر فروشگاه دارای قوانینی است که شما می توانید تحت گزینه حمل و نقل و مالیات که زمان حمل و نقل و هزینه را به هر محصول ساخت.


این بخش بعدی ممکن است منبع اصلی سردرد شما باشد: نحوه تنظیم گزینه های پرداخت. راه اندازی گزینه های پرداخت آنلاین می تواند پیچیده باشد، زیرا هزینه های راه اندازی و معامله وجود دارد که شرکت های کارت اعتباری هر بار که مشتری با استفاده از روش خود اقدام به خرید می کنند، اعمال می شود. ما می دانیم که شما به این نوع سردرد نیاز ندارید، زمانی که شما در حال حاضر تمرکز خود را بر روی کسب و کار خود را از زمین، بنابراین ما مراقبت از کار خرابکار: با مدیر فروشگاه ما، شما لازم نیست که به عنوان یک عمل میهن بین سفارشات مشتری و هزینه های معامله ای است زیرا ما PayPal و Stripe را در وب سایت شما کار کرده ایم. همه چیزهایی که باید انجام دهید اینست که روش پرداخت خود را تنظیم کنید و پول را جمع آوری کنید.


هر دو PayPal و Stripe به طور گسترده پذیرفته شده اند و فرم های پرداخت امن که مشتریان شما می توانند به حسابهای بدهی یا کارت اعتباری خود پیوند دهند.


Stripe یک گزینه پرداخت آنلاین نسبتا جدید است که به همان شیوه PayPal کار می کند اما همچنین به مشتریان اجازه می دهد از Bitcoins به عنوان یک روش پرداخت استفاده کنند.

راه اندازی محصولات شما همان چیزی است که اکثر مردم به آن سخت می گیرند. شما هم اکنون می توانید از آن لذت ببرید زیرا شما هسته ای از آنچه که برای فروشگاه آنلاین انجام می شود را تکمیل کرده اید - شما یک محصول را می توانید فروخت و راهی برای پردازش پرداخت و ارائه محصول به مشتریان. اما چگونه می توان تمام این عناصر را در فروشگاه خود سازماندهی کرد؟ سوال فریب - شما نیستید! مدیر فروشگاه همه چیز را آپلود و بهروزرسانی میکند و فروشگاه شما را برای شما مطابق با الگوهایی که برای وبسایت خود انتخاب کردهاید، ایجاد میکند. شما می توانید صفحه فروشگاه خود را با انتخاب «فروشگاه خانه» در فهرست صفحات خود سفارشی کنید. اگر شما همیشه می خواهید ببینید که فروشگاه آنلاین شما چگونه شبیه است - فقط روی "ذخیره" کلیک کنید و پیش نمایش صفحه. به طور مداوم بررسی نمایشی شما و ایجاد تغییرات یک تجربه بهتر برای مشتریان تان را تضمین می کند و همچنین به شما کمک می کند که چکار کنید و چه کاری انجام ندهید. آزمون، آزمون، آزمون - این کلید است.


و تو خاموش هستی


تمام هیجانات داشتن یک کسب و کار آنلاین نباید از کارهایی که نیاز به ساختن آن دارند فراموش شود. این کار بعضی از کارها را انجام می دهد، اما ما در اینجا هستیم تا این فرآیند را تا حد ممکن صاف کنیم. ما تمام اطلاعاتی را که ما می توانستیم به مدیر فروشگاه منتقل کنیم تا بهترین و ساده ترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد، اما به یاد داشته باشید که تست را ادامه دهید. این تنها راهی است که می دانید چه کار می کند و چه چیزی نمی کند. خبر خوب این است که اگر چیزی کار نمی کند، می توانید آن را فقط در چند کلیک ساده در مدیر فروشگاه ذخیره کنید.