بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) می تواند زمان زیادی را صرف کند اگر شما همیشه به دنبال اضافه کردن محتوا به وب سایت خود هستید، یا حتی اگر شما به طور مداوم در حال به روزرسانی استراتژی کلمه کلیدی خود برای رقابت با دیگران باشید. با این حال، اگر زمان محدودی برای کار در جستجوگرها دارید، در اینجا سه ​​چیز است که می توانید برای کمک به وب سایت خود در موتورهای جستجو بهتر کنید.

بهینه سازی عناوین و توضیحات خود

عناوین و توصیفهای صفحه شما معمولا زمانی نمایش داده می شود که وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

اگر چه عناوین و توصیفهای صفحه اهمیت زیادی برای رتبه بندی صفحه شما ندارند، اما آنها تاثیر زیادی بر ترافیک وب صفحه شما دارند. بازدیدکنندگان عناوین صفحه و توضیحات در نتایج جستجو را قبل از تصمیم به اینکه کدام لینک را کلیک کنید، بخوانند. عناوین و توصیفهای صفحه شما تاثیر مستقیمی روی میزان کلیک روی صفحه شما دارند و ضروری است که آن را نه تنها برای Google، بلکه همچنین برای بازدیدکنندگان بالقوه خود بهینه سازی کنید.


اطمینان حاصل کنید که عنوان و توضیحات صفحه شما در حد محدودیت است - 60 عنوان برای عنوان و 160 عدد برای توضیحات. هر چیزی بیش از آن و کار سخت شما در صفحه نتایج جستجو کاهش می یابد.


سعی نکنید عنوان و توضیحات خود را با کلمات کلیدی بپوشانید. خوب است که کلمات کلیدی خود را اضافه کنید، اما این کار را انجام ندهید. بازدید کننده های بالقوه این عناوین و توصیف ها را بخوانند، پس آن را کوتاه و شیرین کنید. بهترین روش برای بازدیدکنندگان شما دقیقا همان چیزی است که آنها از طریق بازدید از صفحه خود دریافت می کنند.


یاد بگیرید چگونه عنوان ها و توضیحات صفحه خود را اضافه کنید


ساختن محتوای خود را با عنوان

کار موتور جستجو این است که محتوای مفید و مناسب برای کاربران فراهم کند. بنابراین اگر شما می خواهید صفحات خود را به رتبه بالاتر، شما نیاز به متقاعد کردن موتورهای جستجو که محتوا شما چیزی است که مردم دنبال آن هستند.


با اضافه کردن سرصفحه های مرتبط به مطالب خود، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا صفحه شما را بهتر درک کنند و دسته بندی کنند - موتورهای جستجو می توانند عنوان های صفحه خود را بخوانند تا ببینند که صفحه شما چه چیزی است. داشتن عناوین توصیفی دارای مزیت افزوده ای است که محتوای شما را از نظر کاربر ساده تر می کند.


شما می توانید از برچسب های H1 تا H6 در کد HTML خود برای علامت گذاری متن خود به عنوان عنوان استفاده کنید - H1 مهم ترین عنوان و H6 حداقل است. هیچ تعداد محدودی از هر برچسب عنوان شما را در یک صفحه اضافه نمی کند.


سازنده سایت ما دارای برچسب های H1 تا H6 به هر نوع فونت استوار است، بنابراین شما می توانید عنوان خود را با برچسب های عنوان تنها با چند کلیک علامت گذاری کنید.

متن آلت را برای تصاویر خود اضافه کنید

خلبانان گوگل، بر خلاف انسان، چشم ندارند، بنابراین نمی توانند ببینند که تصاویر در صفحات شما تصویر می کنند. بنابراین اگر میخواهید Google را به آنچه که در مورد تصاویر شماست، ببنید، باید این اطلاعات را از طریق Alt Text ارائه دهید. متن Alt متن است که در عوض یک تصویر نمایش داده می شود، اگر تصویر را نمی توان نمایش داد. موتورهای جستجو مانند گوگل این متن را تجزیه می کنند تا ایده های خود را در مورد تصاویر خود پیدا کنند، بنابراین بسیار مهم است که متن Alt Text توصیفی را برای هر یک از تصاویر خود ارائه کنید.


سعی کنید Alt Text را کوتاه، اما توصیف کنید. آن را با کلمات کلیدی بارگیری نکنید و یا گوگل آن را به عنوان هرزنامه مورد توجه قرار دهد.