در اینجا چیزی جدید برای بازاریابان محتوا و ناشران برای کشف وجود دارد! مقالات فوری، یک ویژگی آپلود تعاملی توسط فیس بوک، مخاطبان را هدف قرار می دهد که بیشتر در فید اخبار فوری و به روز رسانی های آنلاین در دسترس است. این سند HTML5 همراه با یک بسته از عملکرد سریع تلفن همراه و صفحه نمایش سفارشی نمایش داده می شود. انجام عدالت به نام، مقالات فوری از طریق فیس بوک، به رسمیت شناختن فوری از ناشرین است که به شدت به پایداری و رشد محتوای آنها وابسته است.

پلت فرم مقالات از طریق مسنجر برای همه ناشرانی که مایل به استفاده از این ویژگی هستند، باز است. پس از آزمایش قابلیت استفاده از این ویژگی، فیس بوک برخی از آمارهای قریب الوقوع را برای تشویق در مورد آن منتشر کرد. طبق آمار، مقالات فوری بیش از مقالات معمولی با 20 درصد خوانده می شوند و 30 درصد بیشتر از سنتی هستند. حفظ نیز 70٪ افزایش می یابد.

ساخته شده با HTML5 برای فرمت تعاملی


طراحی شده با HTML5، مقالات فوری فقط در مورد تجربه خواندن سریع نیست، بلکه یک پلت فرم تعاملی با ویژگی هایی مانند عنوان های صوتی، ویدیو خودکار و نقشه های تعاملی فراهم می کند. این فرمت کمک می کند تا در تعیین تمام ویژگی ها، که باید در طرح هر مقاله فوری قرار گیرد. همچنین در قرار دادن تبلیغات، تجزیه و تحلیل و رسانه های اجتماعی در هر مقاله فوری مفید است.


 محتوا را می توان به طور مستقیم از سیستم مدیریت محتوا منتشر کرد


امید به تجربه بازی در حال تغییر در بازی در تلفن همراه، ارائه مقالات فوری توسط فیس بوک چیزی است که هیچ کسب و کار در حال رشد نمی تواند از آن رد شود. با تفاوت اندکی در طرح و طراحی، ویژگی های مقالات از طریق مسنجر اجازه می دهد تا کسب و کار ارسال محتوا به همان اندازه که آنها در فیس بوک می خواهند. یکی دیگر از مزایای این ویژگی این است که مقالات را می توان به طور مستقیم از طریق سیستم مدیریت محتوا ناشران منتشر کرد.


ناشران نیاز به پیکربندی CMS خود را برای تولید RSS خوراک برای هر قطعه محتوا. هر خوراک RSS متشکل از متن کوتاه یا کامل همراه با فراداده است. بعد، ناشران خوراک RSS از محتوای خود را به فیس بوک ارائه می دهند، و هنگامی که این خوراک تنظیم می شود، مقالات فوری به محض آپلود محتوا به طور خودکار از وب سایت ناشر شروع می شود. هر گونه به روز رسانی و اصلاح در محتوا می تواند توسط مقالات فوری به طور خودکار از طریق خوراک RSS گرفته شود. ناشران باید به طور منظم صفحه نمایش پیکربندی RSS را برای هر خطایی در فید بررسی کنند تا بتوان آن را بلافاصله حل کرد.

با کمک ابزار انتشارات شخص ثالث توسط فیس بوک پشتیبانی می شود


وردپرس، دروپال و دیگر ابزار انتشارات شخص ثالث نیز در توزیع محتوا از وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه به مقالات فوری فیس بوک مفید هستند. هنگامی که این پلاگین ها فعال هستند، ناشران منو جدید برای ارتباط با صفحه فیس بوک خود و برای آپلود محتوا دریافت می کنند. در صفحه ویرایش، وضعیت هر ارسال را می توان مشاهده کرد.


اگر وردپرس و یا هر CMS پشتیبانی شده از فیس بوک را استفاده نکنید چه؟


در این مورد، محتوا را می توان در مقالات فوری از طریق API مقالات Instant Upload آپلود کرد. با استفاده از API، محتوا را می توان ایجاد، منتشر، آپلود و مستقیما از طریق هر CMS حذف کرد. برای استفاده از API مقالات فوری، ناشران باید یک شناسه برنامه فیس بوک داشته باشند، و سپس می توانند محتوای را مستقیما از CMS موجود ایجاد و به روزرسانی کنند.


فیس بوک برنامه ای برای گسترش دسترسی به مقالات فوری برای تعداد بیشتری از افراد با استفاده از برنامه فیس بوک در iPhone دارد. این ویژگی نیز به زودی برای آندروید راه اندازی خواهد شد، و بنابراین چیزی است که نمی تواند بی توجه باشد. با توجه به گسترش افق بازاریابی دیجیتال، Adlift و Yral مطمئنا از استفاده از ویژگی های مقالات فوری بهره مند خواهند شد. در حالی که توزیع محتوا به مقالات فوری، این ناشران نیز نیاز به اطمینان از آن است که برای همه خزنده های فیس بوک قابل مشاهده است. این به بهبود وضوح محتوا کمک می کند.