1. پیاده روی مرده


فصل ششم از The Walking Dead در تاریخ 11 اکتبر 2015 در تاریخ 3 آوریل 2016 به پایان رسید. این سریال تلویزیونی تلویزیونی وحشت آمیز آمریکایی در AMC بر روی رسانه های اجتماعی برجسته تر از آنچه که می تواند به آن فکر کند.

TWD دارای 34 میلیون هوادار فیس بوک و 4.43 میلیون طرفدار در Twitterverse است.

تجزیه و تحلیل انجام شده توسط Quintly در طول دوره نشان داد که TWD 1024 توییت در عرض 30 روز ارسال شده است که به مراتب بالاتر از حد متوسط ​​است که بقیه نشان می دهد در هوا در آن زمان.



TWD در جنگ های هشتگ در حال وقوع پیروز شد و همچنین با استراتژی خوبی از استفاده از بیش از یک هشتگ مربوط به نام تجاری، به بحث در مورد بسته بندی پی برد. #InCarolWeTrust یک نمونه عالی از موضوع مرتبط مربوط به محتوا بود.


در زیر اطلاعات گرافیکی زیر یک مطالعه انجام شده در نگهداری کشور در مقایسه با سطح از تفاوت است.

OITNB دارای درس های درخشان در مورد نحوه استفاده از SMM به طور موثر است. نمایش نشان می دهد استفاده از هشتگ ها با هدف، قدرت و معنی است. این تطبیق استفاده از هشتگهای بصری، مانند نام تجاری رسمی خود را از #OITNB در سیستم های مختلف اجتماعی و برجسته آن را از طریق تصاویر نمایه برای دید. استراتژی سوپراکول که داستان شما را از طریق تصاویری در سراسر سیستم عامل های اجتماعی جابجا می کند، یکی از ایده های عالی و پرطرفدار است.


این همه جذابیتی نیست که OITNB به آن نیاز دارد. بنابراین قدرت دادن به بازیگران، خود را به عنوان یک دستگاه گزارش دهی رفتار می کند، دارای حق مالکیت شخصی است!

(ظاهرا چیزهایی ساخته شده توسط طرفداران، به اشتراک گذاشته شده توسط بازیگران، یک کلیه کانال جدید رسانه های اجتماعی را باز می کند!)


نمایش های اجتماعی Talk باعث هیجان مخاطب شده است و نمایش را در کانون توجه قرار داده است.