داشتن صاحب کسب و کار کوچک شما ممکن است از انواع خاصی از موارد بازاریابی اینترنتی آگاه باشید، اما ممکن است متوجه نباشید که تاکتیک های مختلف بازاریابی اینترنتی بهترین عملکرد را هنگام انجام همزمان دارند. این مقاله راه های کسب و کار شما را به صورت آنلاین توضیح می دهد. بیایید با اولین مفهوم شروع کنیم.

بازاریابی محتوا


طبق گفته CMI، "بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر روی ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ یک مخاطب با مشخصیت مشخص و در نهایت به منظور هدایت مشتری سودآور است".

برخی از اهداف بازاریابی محتوا عبارتند از:


آگاهی از برند: هنگامی که کسی برای پاسخ خاصی در وب جستجو می کند، نام تجاری شما نشان داده می شود.

نسل سرب: استفاده مناسب از بازاریابی محتوا برای تولید منجر می شود.

ترجیح نام تجاری: این کمک می کند تا نام تجاری خود را در صنعت ایجاد و همچنین حفظ رابطه خوب با مشتریان.

دو کانال بازاریابی محتوا وجود دارد که شامل ایجاد و توزیع محتوا می شود. استراتژی بازاریابی محتوا می تواند بهتر از زمانی که این دو کانال به درستی اجرا می شوند.


شما می توانید محتوا را به شکل زیر ایجاد کنید:


پست وبلاگ

Infographics

فیلم های

وبینارها

کاغذهای سفید

مطالعات موردی

عرشه اسلاید و غیره

توزیع محتوا می تواند از طریق:


شبکه های رسانه های اجتماعی

بازاریابی ایمیلی

خوراک RSS

خبرنامه ها

گروه های تعاملی

انجمن و بحث

بیایید در مورد دو مهم ترین رسانه های توزیع محتوا صحبت کنیم.

بازاریابی ایمیلی


بازاریابی ایمیل راه ارتباطی بین مشتری و مشتری شما است. این کانال توزیع بازاریابی محتوا است. بازاریابی ایمیل شامل توزیع خبرنامه ها، تبلیغاتی، ارسال پست های جدید وبلاگ ها، اطلاعیه ها و غیره می باشد. اگر به صورت عاقلانه انجام شود، می تواند نتایج خوبی کسب کند.

بر اساس یک مطالعه در اینجا چند آمار بازاریابی ایمیل شما باید بدانید:


ایمیل های تبلیغاتی به 44 درصد از مشتریان به خرید یک بار در سال منجر می شود.

موضوع ایمیل مناسب 33٪ از مشتریان را برای باز کردن یک ایمیل به ارمغان می آورد.

7 نفر از 10 نفر می گویند که با استفاده از کوپن ها و پیشنهادات از طریق ایمیل، موفق شدند.

ایمیلهای ارسال شده در دوشنبه نشان داد درآمد بیشتری نسبت به روزهای دیگر هفته داشته است.

هنگامی که برای چک کردن ایمیل های موبایل وارد شد، کلیک های زن 10٪ بیشتر از مردان بود،

80 درصد مشتریان خود را از شرکت هایشان باز می کنند.

بازاریابی ایمیل خواسته ایمیل با کیفیت با خطوط موضوع جاذب. برای بهره مندی از کمپین بازاریابی ایمیل، باید از اصول بازاریابی ایمیل پیروی کنید. من پیشنهاد می کنم که مطالب خود را که مشتریان خود را درگیر می کنند، بنویسید. در اینجا چند تاکتیک برای دریافت ایمیل شما ارائه شده است، باز و خواندن آن درست است.


لیست ایمیل های خود را پاک کنید: این مخاطبین را از لیست ایمیل های خود بیرون بیاورید، هرگز نامه های خود را باز نکنید. شما می توانید این کار را هر ماه انجام دهید.

ایجاد محتوای با کیفیت: شما باید محتوای با کیفیت و مفید را برای برآورده کردن نیازهای فعلی مشتری ایجاد کنید. شما می توانید قالب های کیفیتی را برای ایمیل هایی که برای بسیاری از مشتریان ارسال می کنید، بسازید (به تنظیمات> پاسخ های کنسرو شده> ایجاد و ذخیره کنید! این آسان است).

برنامه های ایمیل شما: شما می توانید ایمیل خود را به عنوان در "موقعیت جغرافیایی، در دسترس بودن و غیره با استفاده از نرم افزار آنلاین در دسترس برنامه" برنامه ریزی کنید.

Regular Follow ups: اگر مشتری اولین پست شما را از دست ندهد؟ خودکار ایمیل پیگیری برای افزایش نرخ باز خود را.

اگر از دستورالعمل ها و اصول فوق پیروی کنید، می توانید نرخ باز خود را افزایش دهید و میزان گشت و گذار خود را کاهش دهید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی


بازاریابی رسانه های اجتماعی فرایند اتصال با میلیون کاربر در سراسر جهان از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات عمومی، گوگل پلاس، Stumble Upon، Pinterest و غیره است. بازاریابی رسانه های اجتماعی اساسا پوشش محتوای، فیلم ها و تصاویر را به منظور بازار یابی. اگر اموال اعمال شده رسانه های اجتماعی می توانند موفقیت های بزرگ خود را به کسب و کار شما.