ابتدا چیزهای اول، Marketing Influencer چیست؟
بازاریابی که بر استفاده از نفوذگران تمرکز دارد تا پیام تبلیغاتی را به مخاطبان ارائه دهد.
این به سادگی به معنای نفوذ کنندگان، وبلاگ نویسان و حتی نشانه هایی است که پیام های نام تجاری را تقویت و تقویت می کنند، با تشویق اقدام (به اشتراک گذاری، خرید، کلیک کردن) از مشتریان جدید.
بازاریابی تأثیرگذار اغلب با دو نوع دیگر بازاریابی همراه است: بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا.
در اینجا نگاهی به روند Google نشان می دهد که رشد سریع بازاریابی Influencer به سرعت در حال افزایش است.
بنابراین، چه کسی واقعا تاثیرگذار است؟
Influencer - فردی که قدرت نفوذ در بسیاری از افراد را دارد، از طریق رسانه های اجتماعی یا رسانه های سنتی.
تأثیرگذار افرادی هستند که طرفداران بزرگی دارند و حضور آنلاین فعال به ویژه در وب سایت های اجتماعی و وبلاگ ها دارند. آنها همچنین از پیشگامان مارک و مروجین های طاقچه هستند.
مردم واقعا تمایل به اعتماد به محتوای برند ندارند. بنابراین بهتر است مخاطبان را با بازاریابی Influencer درگیر کنید.
اکنون که می دانید بازاریابی Influencer چیست،
بنابراین، در حال حاضر سوال مهم این است که چگونه شما یک تاثیر کلیدی برای نام تجاری خود را پیدا کنید؟
این واقعا مهم است که تأثیرگذار بر روی نام تجاری خود را پیدا کنید زیرا ممکن است کمپینتان به حداکثر کارایی و اعتبار شما کمک کند. قبل از انتخاب مناسب، مارک ها باید عوامل زیر را در نظر بگیرند:
1. مخاطب رسیدن
چه تعداد پیروان آنها دارند؟
2. جمعیت شناسی مخاطبان
چه کسی از آنها پیروی می کند؟
3. مشارکت
پیروان خود را دوست دارید، نظرات، retweets و به اشتراک گذاری؟
4. فرکانس پست ها
آنها در حسابهای رسانه اجتماعی خود فعال هستند؟
5. تجربه برند
آیا آنها تجربه کار با مارک ها را به عنوان یک تأثیرگذار تجربه می کنند؟
6. عملکرد گذشته
عملکرد کمپین های گذشته چه بود؟
یک نمونه موفق بازاریابی موفقیت آمیز بازاریابی در اینستاگرام
فروشنده لرد و تیلور 50 تا از طراحان با نفوذ در Instagram برای لباس همان لباس که به سرعت به فروش می رسد!
در همان روز، 50 نفری از عکس های خود را از همان لباس پروردگار و تیلور در یک عکس نمایش داده شد. از طریق AdWeek!
نتیجه:
اگر هنوز از تعجب داری که "بازاریابی نفوذ چیست؟"؛ احتمالا نام تجاری شما بر روی یکی از با ارزش ترین روش برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر و افزایش بازدهی در تلاش های بازاریابی شما نیست. با فضای رقابتی دیجیتال رقابتی امروز، شما باید به معنای واقعی کلمه برای ایستادن در کنار هم قرار بگیرید. بنابراین مارک ها باید از این استراتژی بازاریابی قدرتمند بهره مند شوند.
امیدوارم این مقاله شما را با Influencer Marketing برای کسب و کارتان آغاز کند، اگر قبلا این کار را نکردید!