کلید واژه، بذر SEO، همه چیز با این شروع می شود. در زبان لاتین، این چیزی نیست جز هر کلمه یا عبارت که در جعبه جستجو هر موتور جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و غیره تغذیه می شود. بنابراین تحقیقات کلیدی، اولین گامی است یا نه، اساسا انجام جستجو در هر وب سایت ، به دنبال فعالیت های دیگر مانند بهینه سازی صفحه، ایجاد محتوا و بهینه سازی، اصلاح در رابط کاربر سایت و غیره

خوب، هنگامی که به تحقیقات کلید واژه می آید اغلب دیده می شود، مردم در سرمایه گذاری دلار برای دستیابی به کلید واژه مناسب برای کمپین بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود بسیار تمایلی ندارند. اما واقعا باید بدانید که تمرکز این است که برای دریافت "کلمات کلیدی مناسب مربوط به طاقچه و نیازهای کسب و کار" و نه تنها، برای سرمایه گذاری در ابزار گران قیمت ترین در دسترس است. تعدادی از ابزارهای آزاد و همچنین پرداخت شده برای تحقیق در زمینه کلمات کلیدی وجود دارد. بنابراین، بسته به نیاز دقیق کسب و کار و شناسایی همان، به راحتی می توانید بهترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید.


همانطور که قبلا ذکر شد، تمرکز بر روی ایجاد مجموعه مناسب کلمات کلیدی به عنوان طرز کار و نیازهای کسب و کار (مانند مخاطبان هدف و غیره) است. بنابراین، کلمات کلیدی که بر روی آن ها انتخاب و کار می کنند، بسیار مهم است که بعدا وب سایت در نتایج جستجو موتور جستجوی هدفمند رتبه بندی شود.


سردرگم؟ هیچ چیز ناسپاس نیست، فقط از طریق راهنمای زیر برای انتخاب بهترین ابزار جستجوی کلید واژه به عنوان نیازهای خود را. پنج ابزار 5 کلید واژه برتر زیر انتخاب های نهایی بسیاری از کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال است و از این رو قطعا اهداف شما در انجام موفقیت آمیز تحقیق کلید واژه را حل خواهد کرد.


قبل از رفتن به جلو، فقط به خاطر داشته باشید که هر ابزار ذکر شده در زیر منحصر به فرد است و می تواند برای اهداف خاص یا چندگانه مانند تحقیقات کلمات کلیدی برای جستجوگرها یا تحقیقات کلیدی برای PPC یا هر دو، تجزیه و تحلیل رقابتی و غیره استفاده شود.

بنابراین در اینجا این است:


برنامه ریزان کلمات کلیدی Google: این ابزار رایگان، ابزار مورد استفاده در تحقیقات کلیدی در حال حاضر است. بدیهی است، به طور مستقیم از خانواده گوگل به دست می آید این ابزار بدون شک نتایج دقیق و قابل اعتماد را به دست می آورد. این بسیار توصیه می شود برای مبتدیان به عنوان آن را کاملا رایگان، آسان برای استفاده و قطعا می تواند حدود 60٪ از مقاصد اولیه خود را حل کند. با این حال، اگر می خواهید پیشرفت بیشتری در تحقیقات خود داشته باشید، انتظار می رود تطبیق پذیری، همانطور که در درک چند ویژگی دیگر مفید باشد، ممکن است نیاز به استفاده از برخی از ابزارهای پیشرفته دیگر نیز داشته باشید.

SEMRush: این ابزار نمونه ای کامل از آنچه ما یک ابزار همه کاره می نامیم. اگر قیمت را به عنوان یک عامل متمایز در نظر بگیریم، این ابزار قطعا می تواند در میان ابزارهای پرداخت شده باید فهرست شود، که هر بازاریاب دیجیتال باید سرمایه گذاری کند یا نه، Invests upon. برای اینکه بسیار صادقانه این اشتباه را می توان به عنوان یک ابزار تحقیقاتی کلیدی کلیدی نامید، زیرا ویژگی های بسیار زیادی برای ارائه دارد. فقط با تغذیه URL وب سایت (خود یا رقیب شما) به راحتی می توانید یک لیست کامل از تمام کلمات کلیدی که وب سایت خاص رتبه بندی می کند را دریافت کنید. این بزرگ نیست از این رو این می تواند به طور موثر برای نظارت و تجزیه و تحلیل فعالیت های رقبا خود و هدفمند کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به آمار ترافیک، لینک های پشتی، گزارش موتور جستجو و غیره را دریافت کنید

Ubersuggest: این یک ابزار رایگان دیگر است که بسیار قدیمی و محبوب است. این ابزار نتایجی از گوگل بر اساس پیشنهادات Google ارائه می دهد. استفاده از آن بسیار ساده است و میتواند کلمات کلیدی را به روش گام به گام ارائه دهد. مانند، از یک کلمه کلیدی دانه، به آن کلیدواژه پیشنهاد شده، و سپس بخش خود را از کلمات کلیدی پیشنهاد شده عمیق تر و یا خاص تر.

LongTailPro: این ابزار پرداخت ویژه، ادعا می کند که کلیدی ترین تحقیقات کلیدی در جهان و نرم افزار تجزیه و تحلیل رقابتی است. اگرچه این بیانیه ممکن است به نظر بسیار بزرگ و جسورانه باشد ولی کاملا عادلانه است. چیزی که شما مطمئنا می توانید مطمئن باشید این است که صرف چند دلار در این ابزار هرگز به شما پشیمان نیست و شما را دریافت خواهید کرد بسیار بیشتر از یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی. بزرگترین قدرت این ابزار این است که واقعا سریع است که بسیاری از ابزار تحقیقاتی کلیدی دیگری وجود ندارد. این به 800 نتیجه در هر جستجو می دهد. جدا از این، انجام تجزیه و تحلیل رقابتی با این ابزار فقط با هر ابزار دیگر آسان نیست. با اطلاعات دقیق، سطح بالا و عمیق سطح آن را فراهم می کند که آیا استفاده از کلمه کلیدی در برچسب متا، جزئیات Moz، شماره پشت لینک و غیره .

SEOCockpit: در حال حاضر این ابزار را می توان به عنوان یک ابزار برای پیشرفت تحقیقات کلمه کلیدی نام برد. بهترین بخش این است که استفاده کاملا ساده است و نتیجه برخی از پیشنهادات کلید واژه نهایی قاتل است. پیدا کردن کلمات کلیدی رقابتی کم اغلب دشوار و پیچیده است، این ابزار این کار را بسیار خوب انجام می دهد. تقریبا شبیه به ابزار قبلی، این ابزار نیز عالی است، در تجزیه و تحلیل بسیار دقیق از هر کلمه کلیدی، از شماره های پشت لینک، عوامل تاثیر گذار بر روی صفحه و غیره غیر از این آن را برخی از ویژگی های تجزیه و تحلیل رقابتی شگفت انگیز است.