تعامل در ایمیل چیز بزرگ بعدی خواهد بود. ما برای مدت زمان زیادی صحبت کرده ایم و مطالعات ما درست را ثابت کرده اند. گزارش آزمایشگاه Email Expertian در Q4 2016 بیان می کند که در مقایسه با ایمیل های غیر تعاملی، ایمیل های جنبشی نشان می دهد افزایش میزان کلیک منحصر به فرد به میزان 18٪ و نرخ کلیک برای باز شدن بیش از 10٪ است.

با این حال، از آنجایی که ما ایمیل های تعاملی برای مشتریانمان برای مدت زمان قابل توجهی ایجاد کرده ایم و همچنین ایمیل های تعاملی را به مشترکانمان ارسال می کنیم، مونس فکر می کرد که از سال 2016 و 2017 تجزیه و تحلیل قالب های تعطیلات خود را انجام دهد. به نظر می رسد عالی است؟ بیا به جزئیات برویم


نامه های عید پاک از 2016 و 2017

پیش از بررسی معیارها، بیایید به دو ایمیل نگاه کنیم:

ایمیل عید پاک ارسال شده در سال 2016 شامل یک تلنگر / پیشنهاد اثرات را نشان می دهد. مشترک باید بر روی هر یک از تخم مرغ ها کلیک کند که برای ارائه یک پیشنهاد خاص افشا می شود. اثر فلیپ کار می کند زیرا آن را با بهره گیری از ماهیت ذهنی انسان ها توسعه داده است. این عنصر تعاملی اطلاعات پنهان را به نحوی چشمگیر نشان می دهد، و این دقیقا همان چیزی است که مشترکان را تشویق می کند تا با ایمیل خود ارتباط برقرار کنند. اثر Flip به خوبی برای نشان دادن تخفیف (مانند ما!) انجام می شود، انجام راه اندازی، نمایش محصولات و غیره برای سازگاری آن در سراسر مشتریان ایمیل، اینجا کلیک کنید.


امسال (2017)، ما فکر کردیم کاری انجام دهیم که بسیار جذاب و سرگرم کننده است و در ایمیل ما افزوده شده است. ما با ایجاد یک جنبش آونگ، با استفاده از انیمیشن keyframe، به افراد اجازه می دادیم که تخم مرغ را با سرعت متنوع ارتقا دهند.


آیا این عالی نیست؟


عالی!