ممکن است در برخی از (یا همه) موارد زیر در ایمیلهایتان آمده باشید:


ایمیل با سلام [FirstName]، سلام [FIRST_NAME LAST_NAME] یا به سادگی سلام، شروع کنید

هنگامی که شما یک سگ را ندارید، ایمیل هایی با پیشنهادات غذای سگ می دهید

پیشنهادات و تخفیف در مورد مردان در حالی که شما برای مد زنان ثبت نام کردید

خوب این است که این مارک ها از شخصی استفاده می کنند! اما بدترین چیز این است که آنها با دقت استفاده نمی کنند! شخصی سازی، هنگامی که اشتباه انجام می شود، می تواند منجر به هزینه های شما شود و تصویر نام تجاری شما را مختل کند.

ما در عصر شخصی سازی زندگی می کنیم! شخصی سازی برنامه های ایمیل خود یک راه عالی برای ایجاد اعتماد در میان مشترکین شما و ایجاد ارتباطات طولانی مدت با مشتریان خود است.


بهتر است از شخصی سازی استفاده نکنید تا از اشتباه استفاده کنید.


راهبان مفید پس از مداخله عمیق، 6 اشتباه را مرتکب شده اند. بازاریابی ایمیل اغلب باعث می شود و باید اجتناب کرد:

1. ارسال به یک بخش نادرست

Segmentation بخش مهمی از فرآیند مدیریت ایمیل مبارزات انتخاباتی است. مشتریان و مشتریان منافع متنوعی دارند و ترجیح میدهند تنها محتوای مرتبط و هدفمند باشند. یک ایمیل که مربوط به یکی از این بخش ها است ممکن است از هر گونه استفاده دیگری به دیگری نباشد. بنابراین، لازم است که شما دو قطعه را که با یک ایمیل خاص هدف قرار می دهید بررسی کنید.


2. آدرس با نام اشتباه

اسم شخصی سازی اساسی ترین شکل شخصی سازی است. هیچکس دوست ندارد خطا نادرست باشد. و از آنجایی که شخصی برای اولین بار شخصی سازی شده است، برای مدت زمان کوتاهی، مشترکین شما انتظار دارند که نام آنها در ایمیل باشد. اگر از این تاکتیک شخصی سازی ایمیل استفاده می کنید، مطمئن شوید که از نام صحیح استفاده می کنید و از اختصاص یک مقدار پیش فرض اجتناب کنید، اگر نام خود را نمی دانید.


3. توصیه های محصول نامناسب

توصیه های محصول در مورد ایمیل خوب است تا مشتری ها را مجددا درگیر کنید و به ویژه برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک تجدید نظر کنید. بازرگانان اغلب سابقه خرید قبلی مشتری و سابقه مرور را به عنوان مبنایی برای ایجاد ایمیل های سفارشی در نظر می گیرند. اما گاهی اوقات اطلاعات جستجوی مشتریان به عنوان قصد خرید آنها اشتباه است. پیگیری مکرر جستجوهای مشتریان خود و سپس ارسال توصیه های مربوط به محصول. از ارسال توصیه های مشابه به همه و یا ارسال توصیه ها بر اساس جستجو های مکرر اجتناب کنید.

4. مخلوط کردن جنس ها

این یک تمرین خوب است که در هنگام ثبتنام جنسیت مشترکین را بپرسید و آنها را به طور صحیح تقسیم کنید. اگر شما یک نام تجاری مد هستید، ممکن است بخواهید پیشنهادات از مجموعه مردان را به اعضای مرد در لیست خود و یا همه کسانی که برای دریافت اطلاعات در مورد مجموعه مردان انتخاب کرده اید ارسال کنید. برای رفع بی ربط بودن، پیامهای متناسب با هر بخش را ارسال کنید.


5. زمان ارسال اشتباه

مهم نیست که ایمیل شما چهقدر خوب است، اگر آن را در زمان مناسب ارسال نکنید، شانس زیادی وجود دارد که آن را باز نشده و یا به طور مستقیم به پوشه سطل زباله مشترکین خود. و همه این فقط به این دلیل است که در زمان اشتباه وارد شده است. برای دریافت ایمیل ها باز و خواندن، مطمئن شوید که ایمیل خود را در یک زمان که برای مشترکین شما کار می کند، زمانی که بیشترین احتمال را برای باز کردن آن داشته باشند، خواهید یافت. جلوگیری از ارسال ایمیل در زمان های تصادفی به جای آن، بهینه سازی زمان ارسال ایمیل برای هر یک از مشترکین شخصی در لیست شما.


6. ایمیل های مبتنی بر رویداد عادی

ارسال ایمیل در روزهای تولد و دیگر رویدادهای مهم امروز بسیار رایج است. هنگامی که یک مشترک ایمیل را باز می کند که "تولدت مبارک" را خوانده است و هیچ چیز خاصی را ارائه نمی دهد، می توان آن را یک نابودی بزرگ دانست. آنها را با دادن هدایای هیجان انگیز به شکل پیشنهادات، حمل و نقل رایگان، یا تخفیف، حس کنید. علاوه بر این، هنگامی که به ارسال ایمیل های مبتنی بر رویداد می آید، روزها را بررسی کنید.

بسته بندی کردن:

روش های متعددی برای نشان دادن مشتریان شما وجود دارد که می دانید، به آنها احتیاج دارید، و مهم است! داده های خود را به روش مناسب و در زمان مناسب برای ایجاد رابطه بازاریابی ایمیل با نام تجاری برند مورد استفاده قرار دهید.


چگونه می توانیم کمک کنیم؟

آیا ما میخواهیم ایمیلهای سفارشی برای کسب و کار شما ایجاد کنیم؟ EmailMonks همه تخصص و تجربه در طراحی و برنامه نویسی قالب های ایمیل و خبرنامه برای کسب و کار در سراسر صنایع است. در مورد سلامت (at) emailmonks (dot) com با ما تماس بگیرید.